Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.06.2012 21:35 - Нивата на монасите - филм за истинските вярващи
Автор: videniaislovo Категория: Изкуство   
Прочетен: 3587 Коментари: 4 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Днеска няма да публикувам снимка на страницата си.Искам да споделя с Вас нещо съвсем различно. Нощеска нещо ме бяха налегнали безсъници и ровейки из YouTube за нещо, попаднах на това видео.Мисля, че то промени нещо в мене завинаги! Не съм го търсила, само ме намери.Вече съм напълно убедена, че всичко, от което имаме нужда, Бог изпречва на пътя ни. Само дето не винаги сме достатъчно внимателни, за да го забележим. Още нещо, което искам да добавя е:

ДЪЛБОК ПОКЛОН ПРЕД ВЕЛИКОТО ДЕЛО НА ТЕЗИ СВЯТИ МЪЖЕ!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ONCuM2j9aXA



Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. videniaislovo - Това нещо не го схванах ...
26.06.2012 15:21
Благодаря Ви за коментара, но ми се струва, че доста неща не сте схванали... Ако се вълнувате по-вече от земеделие, което никак не е лошо, потърсете си някоя аграрна страничка. Моята няма да Ви е много от полза. Поздрави!
цитирай
2. vahisht - Доста неща встрани от земеделието са засегнати в този филм,
27.06.2012 00:11
bogoizbrania написа:
ако се търси добро земеделие да ти покажа катринки от Германия или Швейцария?
КАкво толкова трябваше внимателно да забелязвам?


най-вече за онази "нива" на духовността обрасла с бурени и "обезплодена" през посредните седемдесет години става дума, приятелю bogoizbrania, от ника виждам, че ти трябва да си запознат много повече от мен в тази посока.
Катя, благодаря ти за възможността да "посетя" този наш действащ манастир по предназначението си, хората във филма казаха почти всичко, който може ще ги чуе....но не с ушите си.
Поздрави!
цитирай
3. videniaislovo - "...който може ще ги чуе....но не с ушите си."
27.06.2012 01:22
Аз съм сигурна, че от сега нататък в живота ми няма да има и ден, без да мисля за тези святи хора. Още веднъж, поклон пред това, което вършат за Род, Родина и Вяра! Да, Васко, който може ще ги чуе, но със сърцето и душата си. Надявах се да са по-вече хората, които ще могат да го направят. Но и един да чуе - все е нещо! Благодаря ти!
цитирай
4. анонимен - Поклон
17.08.2012 18:57
Аз съм един от щастливците,имащи късмета да помагат в делото на тези хора и Ви казвам истината - това не са хора,а ангели !!! Поне в България друг такъв манастир няма.Къде отиде вярата,къде отидоха ценностите ? Монашеството е труд,а не безгрижие и леност,каквото е в повечето случаи за съжаление.От тези грехове и много монаси в България паднаха в блатото на мъжеложството.Истински вярващи не останаха.Тези хора са оазис и пример за духовен живот.Поклон,братя !!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: videniaislovo
Категория: Изкуство
Прочетен: 127041
Постинги: 50
Коментари: 73
Гласове: 173
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930